رضا صادقی ممنوع التصویر شد !


 

 

واکنش جالب رضا صادقی به خبر ممنوع التصويری اش :

 

گويا خبرهاي حاشيه اي از سازمان صدا و سيما تمامي ندارد.

گاهي گريبان بازيگران را مي گيرد و گاهي نيز سريال هايي که تحت نظارت اين سازمان است و گاهي هم پا از اين فراتر گذاشته مي شود

و به سراغ خوانندگان موسيقي و ساز و دهل ها مي رود.

اين بار خبري رسيد مبني بر ممنوع التصويري رضا صادقي، خواننده محبوب کشورمان

 

رضا صادقی

 

رضا صادقی با توضيح اينکه از اين خبر زياد شوکه و ناراحت نيست با آرامش افزود: «رسانه تصويري و صدا و سيما بايد رسانه اي مردمي باشد. وقتي يک نفر ممنوع التصوير مي شود يعني يکي از کاراکترهاي مردم محسوب نمي شود و اين مي شود توهين و از اين دست توهين ها زياد ديديم.»

عکسی که رضا صادقی در صفحه ی شخصی خود در فیسبوک منتشر کرده :

رضا صادقی ممنوع التصویر شد !

وي در خصوص احترام به قشر هنرمند خاطرنشان کرد:«در اين سرزمين يا بايد دچار بيماري شويم يا اينکه در سانحه اي بميريم تا اينکه اسم استاد را روي ما بگذارند وگرنه در غير اين صورت نه توجه و نه احترامي مي بينيم. چرا بايد از اين خبر شوکه شوم؟ يک زماني در اين سرزمين موسيقي حرام بود و بعد مکروه شد. الان هم بين مکروه و حرام مانده ايم. اگر هم در ما خوانندگان به جايي رسيده ايم، نعمت جواب سلام هايي است که مردم به ما مي دهند. البته در اين ميان کساني هستند که فکر مي کنند از دماغ فيل افتاده اند ولي ما اينطور نيستيم. گاهي دوست داشتم که اي کاش جاي نگهبان ساختمان مان بودم و آرامش داشتم. صدا و سيما گاهي به ما لطف داشته و مصاحبه تصويري از ما پخش کرده است.»

صادقي ادامه داد: «دوست عزيزي که اين بخشنامه را امضا کرده، فکر نکند که کار شق القمري انجام داده است. ما که بازيگر و هنرمند تصويري نيستيم. صداي خودمان را داريم و به مردم هم ما را به واسطه صداي مان مي شناسند. چند وقت پيش مرا براي يک برنامه تلويزيوني دعوت کردند ولي به خاطر تداخل يک برنامه راديويي نتوانستم در آنجا حضور پيدا کنم. ولي دست شان درد نکند و من از آنها صميمانه تشکر مي کنم و خسته نباشيد مي گويم. در بين برنامه خوب تلويزيون ما برنامه بد بوديم و ما را حذف کردند! تصوير براي ما يعني اينکه «من دوستت دارم» يا «من طرفدارت هستم» اين يعني يک دنيا براي من. بقيه اش اصلا مرا شوکه نمي کند.»



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: